فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج سیستم تجارت C صفر


پکیج سیستم تجارت C صفر

 

سیستم تجارت CCI صفر

طراحی شده با 21 اندیکاتور و اسیلاتور قوی و دقیق

C Zero  دارای شاخص های پیشرفته و فراوانی است . پنجره اصلی نمودار شامل 18 شاخص فنی است. نشانگرهای شما در سه پنجره نشانگر مختلف وجود دارد.

  • خط جهت شیب (60)

خط جهت شیب یک شاخص فنی است که در واقع یک میانگین متحرک سفارشی است. این شاخص در روند نزولی زرد می شود و وقتی بازار صعود می کند  آبی می شود.

• DED

شاخص DED مشابه SAR سهمی است. شاخص DED شامل خطوط نقطه ای است که در بالا و پایین نمودار ظاهر می شود. هنگامی که بازار صعود می کند ، نقطه های آبی و نقاط زرد هنگام افت بازار است.

  • تقویم

یکی از مهمترین ویژگی های این سیستم این است که از یک تقویم اقتصادی در پنجره اصلی نمودار تشکیل شده است. این برنامه شما را در جریان آخرین رویدادهای اساسی در سراسر جهان قرار می دهد.

• TTL

TTL یک شاخص است که در انتهای نمودار قرار دارد. اساساً TTL نقش فیلترینگ را بازی می کند. این شامل نوارهای سبز و قرمز است. شما باید فقط وقتی میله ها سبز هستند خریداری کنید و فقط زمانی که میله ها قرمز هستند ، می فروشید.

• C o

C ro همچنین شامل نقاط سبز و قرمز است که به عنوان یک ابزار فیلتر عمل می کنند.

  • حقیقت بازار

حقیقت بازار شرایط بازار را نشان می دهد. ستون هایی مانند قدرت ارز ، قدرت جفت ، قدرت روند ، روند بازار در بازه زمانی H1 ، H4 و D1 و حالت بازار وجود دارد.

اگرچه سیستم تجارت C Zero از شاخص های زیادی تشکیل شده است ، ما فقط از برخی از آنها استفاده می کنیم زیرا کافی است. همه آنها مفید نیستند. از آنجا که شاخص های زیادی وجود دارد ، سیستم انعطاف پذیر است و می توانید از آن به روش خود استفاده کنید. در اینجا ، ما سعی می کنیم از ساده ترین و م mostثرترین روش استفاده کنیم.

شرایط خرید با استفاده از سیستم تجارت صفر C.

 ......

شرایط فروش با استفاده از سیستم تجاری C.

 .....

 

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 141

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما