فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج فوق العاده دقیق شاخص DJ-M


پکیج فوق العاده دقیق شاخص DJ-M

 

شاخص DJ  -

[Forex DJ  یک سیستم تجاری است که می تواند حرکت بازار را از نظر فنی با دقت بسیار بالا تجزیه و تحلیل کند. این سیستم ساده و آسان برای استفاده و درک است ، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد ، می تواند میزان موفقیت تجارت و حداکثر سود شما را افزایش دهد

سیستم DJ  به طور کامل برنامه ریزی شده است. دارای یک پنل ON-SCREEN است که به شما می گوید خرید/فروش و اطلاعات مختلف مورد نیاز برای معامله را به شما می گوید. با شمعدان ها همپوشانی ندارد ، بنابراین خواندن آنها همیشه برای شما واضح خواهد بود.

 

سیستم نشانگر فارکس DJ  می تواند به شما سیگنال های معاملاتی بدهد که می توانید همانطور که هستند در نظر بگیرید یا تجزیه و تحلیل نمودار اضافی خود را برای فیلتر بیشتر سیگنال ها اضافه کنید ، که توصیه می شود. در حالی که معامله گران با تمام سطوح می توانند از این سیستم استفاده کنند ، تمرین تجارت با یک حساب آزمایشی MT4 می تواند مفید باشد تا زمانی که به اندازه کافی سازگار و با اعتماد به نفس برای ادامه زندگی باشید.

امکانات

می توانید DJ  را طوری تنظیم کنید که از طریق ایمیل ، پیامک یا پنجره های بازشو برای شما هشدار سیگنال ارسال کند. این امر مفید است زیرا به این معنی است که نیازی نیست تمام روز به نمودارها خیره شوید تا سیگنال ها ظاهر شوند و می توانید چندین نمودار را به طور همزمان رصد کنید.

دارای 6 مدل Temolate مشخص کردن نقاط ورود و خروج خرید و فروش،نمایش قدرت روند،ترند های مووینگ ،Currency Power , و اطلاعات کاربردی دیگر

 

سیستم شاخص DJ را می توان در هر جفت ارز فارکس و دارایی های دیگر مانند سهام ، کالاها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات گرانبها ، نفت ، گاز و غیره استفاده کرد. همچنین می توانید از آن در هر بازه زمانی که مناسب شماست استفاده کنید ، از 1 دقیقه تا نمودارهای 1 ماهه

 

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 255

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما