فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج شاخص NANOTRADER


پکیج شاخص NANOTRADER

جدیدترین سیستم معاملاتی برنده Holographictraders.com است که به صورت حرفه ای نوشته شده و یک تیم برنده پشتیبان آن است !. ما NanoTrader FX را توسعه دادیم که از یک استراتژی تجاری سودآور اثبات شده و سودآور استفاده می کند و تمام اشکالات را برطرف می کند ، که به شما معاملات مداوم سودآور را در هر بازه زمانی نشان می دهد.

NanoTrader FX به شما کمک می کند نسخه حساب خود را در جایی که باید باشد رشد دهید و مکان هایی را برای ورود به بازار به شما نشان دهد که قبلاً قبلاً هرگز وارد آن نخواهید شد. این سیستم با هر جفت ارز ، بازار و بازه زمانی کار خواهد کرد. بنابراین هرچه تجارت می کنید ، NanoTrader FX بسیار مفید خواهد بود و هم کوتاه مدت و هم سود طولانی مدت!

دیگر نیازی به جستجوی سیستم دیگری نیست. NanoTrader FX هر آنچه را که می خواهید امروز معامله کنید آغاز می کند و ما می خواهیم دلیل آن را به شما نشان دهیم.

• NanoTrader FX Forex System for MT4 (2 شاخص ، الگو ، کتابچه راهنمای کاربر)

  • در فارکس ، ارز رمزنگاری شده ، سهام ، کالاها ، شاخص های سهام ، فلزات گرانبها و انرژی کار می کند

• 100 No بدون سیگنال های تجاری مجدد

  • هشدارهای پنجره ای ، هشدارهای ایمیل و هشدارهای فشاری

• NanoTrader FX می تواند برای اسکالپینگ (M1 ، M5) ، معاملات روزانه (M5 ، M15 ، M30) و معاملات نوسان (M30 ، H1 ، H1 ، D1) استفاده شود.

NANOTRADER FX BULLET TRAN ANALYZER

NanoTrader Bullet Trend Analyzer هسته اصلی سیستم است. این همه جفت ارزها و نمادها را در زمان واقعی نشان می دهد که بیشترین سود را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

این نام جفت ارزی و بهترین روند مطلق را به شما نشان می دهد.

• یک گلوله آبی فقط برای معاملات خرید ,.....................


مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 154

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما