فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج سیستم تجارت فارکس super akurate


پکیج سیستم تجارت فارکس super akurate

 

 بسیار دقیق و قدرتمند

Super یک سیستم تجارت فارکس است. در نگاه اول ، سیستم کاملاً سخت و گیج کننده به نظر می رسد اما با ادامه دادن به آن ، متوجه خواهید شد که این سیستم واقعاً آسان است. نشانگر Ichimoku Kinko Hyo که در این سیستم معاملاتی استفاده می شود ، این سیستم را پیچیده جلوه داده است. در این سیستم همچنین از شاخص های مختلفی استفاده شده است که سیستم آگاه سازی Super  را مدبرتر می کند. این سیستم تجارت فارکس در قاب های زمانی بالاتر مانند H1 ، H4 و روزانه بهترین عملکرد را دارد. اما در چارچوب زمانی مانند 15 دقیقه ، 30 دقیقه و غیره نیز به خوبی کار می کند. هفت شاخص فنی در پنجره نمودار اصلی و یک نشانگر در پنجره نشانگر استفاده می شود.

 

 

شرایط خرید با استفاده از سیستم تجارت فارکس Super .

 

  • .

شرایط فروش با استفاده از سیستم تجارت فارکس Super .

 

  •  

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 188

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما