فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج ربات نیمه اتوماتیک تجارت JC


پکیج ربات نیمه اتوماتیک تجارت JC

 

تشکیل شده از 46 اندیکاتور

 بسیار قدرتمند-دقیق-و بدون تاخیر

در سیستم های معاملاتی

  یک سیستم تجارت فارکس است. این سیستم تجارت فارکس یک سیستم تجارت فارکس بسیار پیچیده طراحی شده است اما استفاده از آن بسیار ساده است که برای چرخش تجارت در بازار فارکس طراحی شده است.

سیگنال های اصلی خرید / فروش توسط شاخص هایی که در پنجره نمودار اصلی هستند و این سیگنال ها توسط شاخص هایی که در پنجره های نشانگر قرار دارند تولید می شوند.

بیش از ده ها شاخص فنی در این سیستم معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرد اما لازم نیست تمام شاخص هایی را که فقط برای مشاهده سیگنال های تولید شده توسط آنها نیاز دارید به خاطر بسپارید.

 

Synergy APB Mod نوارهای قهوه ای و سبز است که در پنجره نمودار اصلی مشاهده می کنید. وقتی میله ها سبز هستند ، باید خرید کنید و وقتی میله ها قهوه ای هستند باید بفروشید.

 TE

شاخص های TE میانگین متحرکی هستند که در پنجره نمودار اصلی مشاهده می کنید. این میانگین های متحرک در مورد جهت بازار به شما می گویند.

 روند نیهیلیست فوق العاده

روند نیهیلیست اولترا از میله های سبز و قرمز تشکیل شده است. وقتی میله های سبز را می بینید باید خرید کنید و وقتی میله های قرمز را می بینید باید بفروشید.

 CCI

نشانگر CCI متشکل از یک اسیلاتور است که در سطح زیر 50 و بالاتر متغیر است.

 جادوی نیهیلیست

Nihilist Magic یک شاخص فنی است که از هیستوگرام های قرمز و سبز تشکیل شده است. وقتی هیستوگرام ها سبز هستند باید خرید کنید و وقتی هیستوگرام ها قرمز هستند باید بفروشید.

شرایط خرید با استفاده از سیستم ت JC .

 .

.

.

 

 

شرایط فروش با استفاده از سیستم  JC .

 

.

.

.

.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 293

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما