فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج ربات نیمه خودکار Q System V6Dolly


پکیج ربات نیمه خودکار Q System V6Dolly

 

qسیستم V6 نهایی

Q System V6  یک سیستم تجارت فارکس است. وقتی نگاهی به این سیستم بیندازید ، ممکن است فکر کنید که سیستم بسیار پیچیده ، دشوار و یادگیری سخت است. بله ، سیستم پیچیده است و از اطلاعات زیادی تشکیل شده است اما شما همیشه می توانید آن را مانند آنچه در کلاس ریاضیات مدرسه خود انجام دادیم ، ساده کنید. فقط به تمام اطلاعاتی که سیستم تولید می کند نگاه نکنید ، که نه تنها باعث حواس پرتی شما می شود بلکه در پایان تصمیم گیری اشتباه در تجارت نیز بیشتر است. در سمت چپ صفحه ، می توانید تخته ای به نام "Dolly Graphics" را مشاهده کنید. این صفحه تمام اطلاعاتی را که شما در مورد سطح فعلی بازار نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهد. این بخش های جداگانه ای مانند منطقه خرید ، منطقه فروش ، معکوس احتمالی ، اصلاح صعودی ، باز روزانه و تحلیل روند دارد.

در پنجره نمودار اصلی 23 شاخص فنی و در پنجره شاخص شاخص وجود دارد. 

 

شرایط خرید با استفاده از Q  Final.

 .

.

.

 

 

 شرایط فروش با استفاده از Q System .

1) 

2) 

3) 

4) 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 137

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما