فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج سیستم تجارت کوسه


پکیج سیستم تجارت کوسه

 

یک سیستم قابل اعتماد بر اساس تحلیل تکنیکال و بدون تاخیر و خطا

  این یک سیستم دنباله روندی است و برای معامله گران پرشور نیز یک سیستم قابل اعتماد برای پیروی از روند است. سیستم معاملات دستی  شامل اطلاعات زیادی در پنجره نمودار است. در بالا سمت راست می توانید شاخص های ipanel را مشاهده کنید که خلاصه ای از شاخص های مختلف فنی مانند تصادفی ، CCI ، MACD ، EMA1 و EMA 2 را در بازه های زمانی مختلف نشان می دهد. اساساً می توانید از این شاخص برای درک جهت کلی بازار استفاده کنید. این ابزار با تجزیه و تحلیل بازار در بازه های زمانی مختلف به صورت جداگانه در غیر این صورت به صرفه جویی در وقت ارزشمند شما که مجبور به صرف آن بودید کمک می کند.

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    2% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 176

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما