فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

پکیج آموزشی اندیکاتور Flex Scalper E


پکیج آموزشی اندیکاتور Flex Scalper E

 

 

یک ربات فارکس تأیید شده است که با استفاده از یک فناوری نوآورانه جدید توسعه یافته شامل "معاملات مجازی" کار می کند

Flex Scalper EA معاملات مجازی را در پس زمینه باز می کند و از آنها برای نظارت مداوم بر بازار استفاده می کند تا به تعیین نقطه ورود مطلق مطلق کمک کند ، در این مرحله Flex شروع به باز کردن و مدیریت معاملات واقعی به طور خودکار می کند.

هیچ سیستم خودکار موجود نمی تواند بدون تنظیمات به روز شده به طور مداوم کار کند. Flex دارای سیستم به روز رسانی خودکار است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که نسخه شما همیشه با جدیدترین و بهترین عملکرد برای شرایط فعلی بازار به روز است. یکی دیگر از ویژگی های جدید و خلاقانه که ما به میز ارائه می دهیم.

ویژگی های کلیدی

  • مدیریت پول - اندازه لوت ها را بر اساس موجودی حساب به طور خودکار تنظیم می کند ، حتی اگر رشد کند.
  • ......


مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 241

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما