فروش ویدیوی آموزش استراتژی های پاکت آپشن وسودهای دلاری

با پکیج های آموزشی ما انواع رباتهای معامله گر و روش استفاده از پیشرفته ترین ربات های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به همراه انواع استراتژی های باینری آپشن و پاکت آپشن.شامل ویدیوهای متعدد آموزشی در محیط لایو در امد دلاری را حقیقتا تجربه کنید.روشهای خاص برای مبتدیها و کسانی که تازه به پاکت آپشن پیوسته اند.

ربات هوشمند مختص طلا و نقره(XAUUSDوXAGUSD)


ربات هوشمند مختص طلا و نقره(XAUUSDوXAGUSD)

ربات کاملا هوشمند و اتوماتیک برای طلا و نقره

این ربات تجاری XAUUSD یک ربات کاملاً خودکار XAUUSD Scalper است که مخصوصاً برای تجارت بر روی جفت XAUUSD (طلا) بهینه شده است. طلا که از لحاظ تاریخی به عنوان یک دارایی امن شناخته می شود.

ربات بازرگانی XAUUSD به عنوان یک ربات کاملاً خودکار XAUUSD Scalper که به طور دقیق برای تجارت روی جفت XAUUSD (طلا) بهینه شده است متمایز است. طلا که به عنوان یک دارایی امن با نقدینگی بالا مشهور است، ابزاری است که در سطح جهانی معامله می شود و به دلیل حفظ ارزش خود در طول زمان و ارائه ثبات نسبی شناخته شده است. ربات بازرگانی XAUUSD در پیمایش پویایی ثابت بازار طلا سرآمد است و فرصت های معاملاتی متعددی را ارائه می دهد.

2. **فیلتر اخبار:**

EA با اذعان به حساسیت بازار نسبت به رویدادهای خبری مهم، فیلتر خبری را در خود جای داده است که به طور موقت معاملات را قبل از اخبار پر تاثیر متوقف می کند. این اقدام پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شروع معاملات بالقوه پرخطر در دوره های عدم اطمینان بازار است.

3. **فیلتر زمان هوشمند:**

برای کاهش تأثیر ناهنجاری‌های غیرمنتظره بازار، مانند افزایش ناگهانی قیمت یا شکاف، ربات از یک فیلتر زمان هوشمند استفاده می‌کند. این ویژگی به EA کمک می کند تا از حرکات غیرقابل پیش بینی بازار جلوگیری کند و یک لایه حفاظتی اضافی ارائه می دهد

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 80

برچسب های مهم

کرج-باغستان غربی-ولیعصر -لاله 3شرقی-پلاک26

فقط به قیمت ها توجه کنید ! در برابر سودهای دلاری واقعا قابل مقایسه با هیچ سایت دیگری نیستند فقط کافیست یکی از اندیکاتورهای فارکس و یا ویدیوهای پاکت آپشن را ببینید!!!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما